מחשבה על הסדנאות שלי...


בני בן ה – 4 חזר ביום שישי האחרון עם ספר קצר ומיוחד ביותר מגן הילדים.
אני מביאה אותו כאן לפניכם:

זרע של גזר / רות קראוס, קרוקט ג'ונסון, תרגם: יהודה אטלס

ילד קטן טמן באדמה
זרע של גזר.

אימא שלו אמרה:
"אני חוששת שזה לא יגדל."

אבא שלו אמר:
"אני חושש שזה לא יגדל."

אחיו הגדול אמר:
"זה לא יגדל."

יום-יום הילד ניכש
את העשבים שצמחו מסביב,
והזליף מים על האדמה.

ושום דבר לא גדל.

ושום דבר לא גדל.
כולם אמרו לו
שזה לא יגדל.

אבל הוא המשיך כל יום
לנכש את העשבים מסביב
ולהזליף מים על האדמה.

ואז יום אחד,

הגזר גדל.

בדיוק כמו שהוא
ידע שיקרה.

*
לאחר סיום קריאת השורות הקצרות אך העמוקות של ספר זה ביום שישי בסלון ביתנו, בני בן ה – 4 סיים לאכול את התפוח האדום והמתוק שהגשתי לו. הוא שלה מתוכו גרעין אחד קטן קטן. "אני הולך לשתול אותו בגינה. בטח יגדל לי עץ תפוחים גדול גדול" הוא אמר.

אני שתקתי...
לכל המאמינים בעצמם, לכל החולמים את חלומם, לכל המגשימים את חזונם- "גזר יפה לבריאות".

אני האמנתי בעצמי. חלמתי את חלומי. ואף על פי שחליתי, הצלחתי "לקום" בחזרה והיום אני אישה בריאה, חולמת ומגשימה. מתוך הכוח הטמון בסיפור זה ומתוך הכוח שמצאתי בעצמי, היום אני מעבירה סדנאות לצמיחה והתפתחות אישית תוך שימוש באותם כלים שבהם השתמשתי בזמן המאבק במחלת הסרטן.

מוזמנים להיכנס לבלוג שלי בכל עת, לחפש את הכוח הטמון, ולהצמיח יחדיו את עצמנו, סביבתנו ועולמנו.
יום מלא שמחה, ציפייה והגשמה.
שלכם
דורית

מוזמנים להגיב ולשתף בחוויות שלכם מהספר המוצלח הזה, בזרעי חלומות שטמנתם או מצאתם, שליתם או גידלתם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לכל שאלה, תגובה או בקשה ניתן להשאיר כאן הודעה. בברכה, דורית.